Slik får du jobb i reklamebransjen Gira på å jobbe med reklame? Tre ledere deler sine tanker om hvordan man har størst sjanse til å få jobb.
Dette sier byråene om pitch-føringer fra Kreativt Forum KOM24 har snakket med flere reklamebyråer om de nye føringene for byråkonkurranser.
Slik valgte de å promotere konkurransen: – Vil vekke nysgjerrighet Ansatte ved en rekke reklamebyråer i Oslo møtte et nytt syn utenfor sine kontorer tirsdag morgen.
Dette møter reisende på Lillestrøm stasjon: – Vil stadfeste at det er originalen Kikkoman Norge og WAL dyrker soyasaus-flasken i ny kampanje.
Disse kan vinne årets sponsor- og eventpriser I april deler Sponsor- og eventforeningen ut tolv priser i tillegg til «Årets Samfunnsengasjement» og «Årets Bransjepris».
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
WAL ansetter nye prosjektledere – Prosjektledere er navet i alle prosesser. Det å ha dyktige ressurser i disse stillingene gjør at interne prosesser flyter bra.
Vil bruke TikTok for å få flere til å si ja til organdonasjon 2021 var det dårliste organdonasjonsåret på ti år. Nå tar de grep for å få opp oppmerksomheten rundt problemstillingen.
– Jeg har savnet den hektiske byråhverdagen We Are Live satser stort på performance, nå er Ola Tangen hentet inn for å styrke satsingen ytterligere.
Stiftelsen Organdonasjons stunt fikk innpass på Dagsrevyen: – Betyr kjempemye Stiftelsen Organdonasjon og We Are Live rigget seg til utenfor Rikshospitalet.
We Are Live ansetter søkemotorspesialist – Betalt søk er en utrolig viktig del av kundereisen, og jeg synes det er spennende at We Are Live øker fokuset på dette for sine kunder, sier hun.
Byråledere om ny runde med hjemmekontor:– Det verker inni meg Her er hva tre ulike byråledere tenker rundt det å – igjen – måtte drive byrået hjemmefra.